Zapraszamy na spotkanie, które odbędzie się już 19 grudnia 2023 roku o godzinie 10:30 (przewidujemy, że potrwa maksymalnie 60 minut wliczając w to czas na sesję pytań i odpowiedzi).
W trakcie spotkania przedstawiciele firmy Logmanager poruszą następujące tematy:
- Jak podjąć właściwą decyzję między wymianą sprzętu a przedłużeniem wsparcia na kolejnych 6-7 lat. Wyjaśnimy zasady, procedurę i ryzyko związane z obiema opcjami.
- Co to jest urządzenie wirtualne i jaki jest model licencjonowania? Pokażemy Ci stan obecny, planowany oraz dostępność wersji demonstracyjnej tego rozwiązania, które pozwala na wdrożenie Logmanagera w środowisku wirtualnym.
- Jaka jest nadchodząca zmiana w Logmanager Forwarders?
- Jak postępować przy przedłużaniu terminów uruchomienia supportu i ich ujednolicaniu.
- Jaka jest road mapa Logmanagera i czego można się spodziewać w przyszłym roku. Przybliżymy Ci nasze plany i strategię dalszego rozwoju naszego produktu.
- Zmiany w cenniku.
Swoją wiedzą dzielić się z nami będą:
- Agnieszka Chmiel – Channel Sales Director EMEA (aspekty biznesowe, j. polski)
- Jaroslav Štěpánek – Director Pre-sales, IT & Support (aspekty teczniczne, j. angielski)
Spotkanie zrealizowane zostanie w formule zdalnej (platforma Webex.com). Link do sesji prześlemy osobom, które zarejestrują się wypełniając poniższy formularz. Zapraszamy do rejestracji również osoby, które w tym terminie nie mogą wziąć udziału w spotkaniu ponieważ wszystkim zarejestrowanym uczestnikom udostępnimy nagranie ze spotkania.